
AI-driven skilling: Μείωση burnout και αύξηση αυτονομίας εργαζομένων
Η Σχολή Διδακτορικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Phoenix δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μελέτη με τίτλο “Burnout and Autonomy in the Modern Workforce: The Role of AI-Driven Skilling in Equity and Resilience”. Στην εργασία αυτή, η Δρ. Rheanna Reed αναλύει πέντε χρόνια δεδομένων από τον Δείκτη Καριέρας και Οπτικής του Πανεπιστημίου, εστιάζοντας στη σύνδεση μεταξύ burnout, αυτονομίας, ισότητας και τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην αγορά εργασίας των Η.Π.Α.
Στρατηγικές για μια ανθεκτική εργατική δύναμη
Η μελέτη αποκαλύπτει ότι το burnout δεν είναι μόνο ένα ζήτημα ατομικής ανθεκτικότητας, αλλά και μια δομική πρόκληση που σχετίζεται με την πραγματική αυτονομία και την πρόσβαση σε σύγχρονα εργαλεία και εκπαίδευση. Όταν οι οργανισμοί επενδύουν σε εκπαίδευση μέσω AI, που ενισχύει όλους τους εργαζόμενους και βασίζεται στην επαγγελματική ανάπτυξη, οι εργαζόμενοι αποκτούν την απαραίτητη σαφήνεια και έλεγχο για να προχωρήσουν από την επιβίωση στην πραγματική πρόοδο στην καριέρα τους.
Βασικά ευρήματα και προτάσεις
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, οι εργοδότες θα πρέπει να αντιμετωπίζουν την ψηφιακή ικανότητα ως βασικό προσόν. Επίσης, προτείνεται η ενσωμάτωσή της σε εξατομικευμένα αναπτυξιακά μονοπάτια, η εστίαση στην ισότητα στην εκπαίδευση, καθώς και η σύνδεση της εκπαίδευσης με πρωτοβουλίες ευημερίας και μείωσης του burnout. Η παρακολούθηση της αυτονομίας, του burnout και της αισιοδοξίας θα πρέπει να γίνεται παράλληλα με τις παραδοσιακές χρηματοοικονομικές μετρήσεις.
Η Δρ. Reed είναι ερευνήτρια στο Κέντρο Εκπαιδευτικής και Διδακτικής Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου του Phoenix και εργάζεται στην ανώτερη εκπαίδευση από το 2006. Ως Διευθύντρια Ποιότητας Διδασκαλίας, ηγείται μιας ομάδας που συνεργάζεται με ηγέτες κολεγίων για την προώθηση υψηλής ποιότητας διδακτικών πρακτικών, βασισμένων σε έρευνες του ιδρύματος και της βιομηχανίας. Έχει αποκτήσει Διδακτορικό στη Διοίκηση από το Πανεπιστήμιο του Phoenix και είναι μέλος της σχολής από το 2015, διδάσκοντας μαθήματα οργανωτικής συμπεριφοράς, ηγεσίας και διοίκησης.














