
Η Prada ολοκλήρωσε την εξαγορά της Versace για 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Η ιστορική εξαγορά της Versace από το Prada Group είναι πλέον γεγονός, καθώς η συμφωνία ολοκληρώθηκε με το ποσό να ανέρχεται σε σχεδόν 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η κίνηση, που είχε προαναγγελθεί από τον Απρίλιο του 2025, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον εμβληματικό ιταλικό οίκο μόδας.
Μια νέα στρατηγική για τη Versace
Όπως ανακοίνωσε το Prada Group, η εξαγορά της Versace ολοκληρώθηκε έναντι 1,25 δισεκατομμυρίων ευρώ, φέρνοντας κάτω από την ίδια στέγη έναν οίκο γνωστό για τις τολμηρές και αισθησιακές σιλουέτες του. Η κίνηση αυτή ενισχύει τη θέση της Prada στον διεθνή χώρο της μόδας, συνδυάζοντας την «ugly chic» αισθητική της με τη νεανική προσέγγιση της Miu Miu.
Η Versace, που αντιμετώπισε προκλήσεις μετά την πανδημία, βρέθηκε σε κρίσιμη καμπή και η εξαγορά έρχεται σε μια κομβική στιγμή για την εταιρεία. Η Prada επιβεβαίωσε ότι η συμφωνία ολοκληρώθηκε μετά την έγκριση όλων των κανονιστικών αρχών, κάτι που δείχνει τη σοβαρότητα της κίνησης.
Ηγεσία και δημιουργική ανανέωση
Ο Lorenzo Bertelli, κληρονόμος της Prada, αναλαμβάνει τη θέση του εκτελεστικού προέδρου της Versace και θα ηγηθεί της νέας φάσης του οίκου. Διατηρώντας παράλληλα τους ρόλους του ως διευθυντής μάρκετινγκ και υπεύθυνος βιωσιμότητας, ο Bertelli δήλωσε ότι η Prada ενδιαφερόταν για τη συμφωνία εδώ και αρκετά χρόνια. Αν και αναμένονται άμεσες αλλαγές στη διοίκηση, ο ίδιος τόνισε ότι η Versace διαθέτει σημαντικό ανεκμετάλλευτο δυναμικό ανάπτυξης.
Η Versace βρίσκεται ήδη σε φάση δημιουργικής ανανέωσης με τον νέο σχεδιαστή Dario Vitale, ο οποίος παρουσίασε την πρώτη του συλλογή στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Capri Holdings στην τοποθέτηση του τολμηρού προφίλ της Versace στη νέα εποχή της «σιωπηλής πολυτέλειας», ο οίκος αντιπροσώπευε το 20% των εσόδων της εταιρείας το 2024.
Στρατηγικές επενδύσεις και εκπαίδευση
Μετά την εξαγορά, η Versace θα ενταχθεί στο ιταλικό σύστημα παραγωγής της Prada, το οποίο περιλαμβάνει εργοστάσια δερμάτινων ειδών και υποδημάτων. Ο όμιλος έχει ήδη επενδύσει 60 εκατομμύρια ευρώ στην εφοδιαστική αλυσίδα του φέτος, προσθέτοντας στα 200 εκατομμύρια ευρώ που επενδύθηκαν από το 2019 έως το 2024.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η Prada διαθέτει και δική της ακαδημία κατάρτισης, η οποία έχει εκπαιδεύσει πάνω από 570 νέους τεχνίτες σε 25 χρόνια, ενισχύοντας την παραγωγή και την τεχνογνωσία των ιταλικών εργαστηρίων σε παγκόσμιο επίπεδο.














