Ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου ανακοίνωσε πως έχουν καλυφθεί 206 αιτήματα συμπολιτών μας από το Κέντρο Επιχειρήσεων του Δήμου, ενώ θα διπλασιαστεί το προσωπικό από τις 14 Απριλίου.
Αναλυτικά:
Διακόσια έξι (206) αιτήματα βοήθειας, κυρίως φαρμακευτικού υλικού , συνταγογραφήσεων, προμήθειας ειδών πρώτης ανάγκης, αλλά και παροχής οδηγιών και πληροφοριών προς τους συμπολίτες μας, καλύφθηκαν από το Κέντρο Επιχειρήσεων και το Δημοτικό τηλεφωνικό κέντρο (22940-22222) Βοήθειας και Στήριξης, που λειτούργησε άμεσα ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου και η Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων, σε συνεργασία με τα ΝΠΔΔ (Φ. Καβουνίδης και ΔΟΠΑΠ) και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», κατά τη διάρκεια εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του COVID-19.
Ειδικότερα:
• 65 αιτήματα αφορούσαν σε συνταγογραφήσεις συμπολιτών μας που αδυνατούν ή δεν πρέπει να βγουν από το σπίτι
• 35 αιτήματα αφορούσαν σε προμήθεια απαραίτητου φαρμακευτικού υλικού από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και παράδοσής τους κατ’ οίκον
• 21 αιτήματα αφορούσαν βοήθεια και παροχή ειδών πρώτης ανάγκης.
• 85 αιτήματα αφορούσαν σε παροχή συγκεκριμένης πληροφόρησης των πολιτών
Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου, με εντολή του Δημάρχου Ευάγγελου Μπουρνούς διπλασιάζει από την Μ. Τρίτη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών τη δύναμη βάρδιας στο κέντρο επιχειρήσεων και το τηλεφωνικό κέντρο:
«ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ 22940-22222. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ»